A tiéd leszek?

Bejegyezte: Encsa és Borsó , 2011. január 12., szerda 18:31

Én egy bakancs vagyok. Őszintén mondom, nem értem miért, de a gazdám el szeretne ajándékozni. Azt mondja pici vagyok rá. (erre rájöhetett volna korábban is, de mindegy...) Így nézek ki originál fotón:
41-es a méretem. Nem rutinos bakancsvásárlóknak az a titkos infóm, hogy 40-es lábra való vagyok, belőlünk mindig egy számmal nagyobbat illik venni.

Szóval! Kedves barátok, és nem barátok, most már Encsa (saját) nevemben írva mondhatom, nagyon megvisel, hogy meg kell váljak életem harmadik (első igazán vízálló) túrabakancsától. Ő egy OLANG CORTINA baki, a webshop oldalakon ilyen szépeket írnak róla: 

A legsikeresebb bakancsmodell az Olangnál.
A Velúrbőr-Cordura felsőrészen ideális ívek és hajlatok teszik kényelmessé viselését.
Az évek óta változatlan forma bizonyítja-e modell tökéletességét. A Bidemsity TR gumitalp megfelelő tapadást nyújt csúszós körülmények között is és az Olantex membrán a szükséges vízállóságot biztosítja.
Ez a modell nem ajánlat, ez már bizonyított! 

Picit vicces leírás, de nem cáfolhatom. 
Ez egy középkategóriás baki, nem csúcstermék, de 20-30 km-ekre kiváló. Az én lábamat méret gondok miatt ennél hosszabb távon már megviselte, de eredetileg is tudtam sajnos, hogy picit rövid, elérte a lábujjam az elejét. Amúgy totál vízálló, kényelmes, szeretetreméltó. A talpa sem kopott el egyáltalán, semmi baja igazából.
Persze nem így néz ki, mint a képen, egy kicsit használtabb, de bárkinek (uniszex, úgyhogy fiúnak, lánynak) akinek 39-40-es lába van szívesen odaajándékozom. Fáj érte a szívem, hogy egy alagsori dobozban sínylődjön. Ennél többet érdemel! Kacér dombokra és ködlepte völgyekre született!

UI: Amúgy a blog fotónkon is őt láthatjátok. Hűséges társ volt....

0 Response to "A tiéd leszek?"

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...