Közös túra két hét múlva!

Bejegyezte: Encsa és Borsó , 2011. április 4., hétfő 18:28

Már nem alszunk sokat április 16-ig, amikor a korábban már említett Káptalantóti-Csobánc-Mindszentkálla-Szentbékkálla szakaszra sort kerítünk, és mikorra szívesen látunk titeket, kirándulni vágyó barátainkat.
Most nézegettem az időjárás előrejelzést, hát.....határeset, de én igazából nem bízom az ilyen hosszútávú időjóslásban. Meglátjuk majd. Ha csak nem zuhog, útnak indulunk.
Nagy izgalommal várjuk ezt a túrát, szerintem nagyon szép útvonal, a Csobánc -kéktúrától függetlenül- nekem az egyik kedvenc helyem, annyira szép a kilátás a Balcsira.
(forrás: balcsi.net)
Remélem csatlakoztok! Nem hiszem, hogy nagyon megszerveznénk a dolgot, így elsőre azt mondom, Káptalantótiban vmi központi helyen (italbolt, ilyesmi :-) találkozunk, szerintem mondjuk 9 körül, de még pontosítunk. :-) Innen gyalog megyünk tovább, illetve egy autókombinációs megoldással eljuttatunk egy kocsit a végállomásra, hogy a túra végeztével a sofőrök ebbe zsúfolódva elmehessenek a többi autóért és vissza értünk. :-)
Kész logisztika :-)
Nos! Részletesen ebben a korábbi bejegyzésben írtam le mindent. Bakancsot fel, gyertek minél többen!


0 Response to "Közös túra két hét múlva!"

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...